FOREVER FOREVER FOREVER FOREVER

Herregud, eg hadde virkelig gløymt kva god lyd var!! I tillegg har eg ikkje ant kor bra god musikk kan vere med god lyd. Vanskelig setning, men orkar ikkje endre på den dessverre.
Men ja, i dag har eg altså brukt den stasjonære pc'en med høgtalar. Spotify blei selfølgelig flittig brukt. Fantastisk. Seriøst, songar som ikkje har vert sånn ufattelig bra før, blei no ganske så mykje bedre.
Dette førte til at eg blei sittande å høyre på søt/dopa/romantisk stemme & fransk musikk. JØSS!

Ellers har eg no altså måtta bryte ein slags fobi, enkelt pga. av at eg no må ta 7 tablettar per dag. Faen. Eg brekker meg kvar morning. Og ettermiddag... og kveld egentlig. Men det skal gå så fint så. Skal no faen meg ikkje bli nokke Jan Teigen eg nei!!!!
Hm, ok, den tar eg tilbake. Hadde vert litt kult å få vere med i Fanthomas altså (SOM NO FORRESTEN ER TILBAKE!!).

Ellers kutta både eg, Marita og Malene ut Fosshalla i kveld. Angrar vi? Eg veit ikkje. Det hadde vel berre blitt det samme atter ein gong. Samme type folk, samme type musikk og.. ja, alt. Eg vil til Oslo, eller ut av landet helst.

No ser eg halveis x-factor, herregud, tragisk, fritids, alt på samme gong. No MÅ pappa komme heim, eg vil ha Prison Break maraton, rett og slett.

Kun fordi fransk er fint og fordi eg vil til Paris. Der har eg faktisk lyst å gå heilt aleine, med ein fin iPhone som inneheld spotify.

Ingen kommentarer: