HEI BIT - EIT KJØTTINNLEGG

Ja, i dag har eg altså skjært i både lymfeknutar, ribbein og ja, generelt sau! DEILIG!!
Eg vurderar sterkt å bli pro-slaktar etter denne nokså groteske opplevinga.... (eg kan endå høyre lyden av ribbein som brekk.. eller, gnissar, eller... ja) MEN, eg har altså for første gang brukt sag på eit dyr, nokke eg faktisk trudde skulle bli verre. I etterkant har eg kjent meg litt skyldig, og kvalm egentlig - NEI, sauekjøtlukta går ikkje vekk, sjølv med bruk av både såpe, zalo og sprit. Men det får så vere. Alt i alt var det ganske så kjekt!!
Min og Marita sin baby nederst til venstre her. Vi roste klumpen med både godord og saltskrubb. "Flink bit".
Og forresten, eg er stolt over ms. Sunniva som faktisk tok ein kikk på bilda av sauen! Ja men altså, dei er faktisk ganske kvalmande. Imponert.

Ellers, har eg hatt ein virkelig trøtt dag. Det kunne faktisk virke som om eg hadde gått på drugz i all evigheit. Det både såg sånn ut, og føltes sånn ut. Men det er lov, å ha ein sånn dag altså. Eg saga tross alt sau frå kl 08.00 til 10.00!!!!!!!!!!!!! fint.
No skal eg drikke kakao og koze meg. Cháo.

Ingen kommentarer: