YO HOE

Send your own ElfYourself eCards

Eg syns nesten dette blei litt artig. Jessica sitt blik passar rett og slett perfekt inn!

MEN, i dag er det altså 1 mnd til julafta... herregud, og eg ønskar meg ingenting? INGENTING, nada. Det er forferdelig. Hadde ikkje sagt nei til snake whiskey altså, sjølv om det virka ein smule ekkelt.

I morra tidlig drar eg til Oslo, i storm og greier. Eg veit ikkje om eg skal glede eller grue meg. Sjølve Oslo blir bra så klart, men uvêret er eg meir usikker på. Turbulens i fly er sånn ca det verste som finst. Men det skal gå så fint så. Hatar at eg muligens blir sittande halvlam i rullestol sikkert 4 av 4 dagar. Men nei, det kan ikkje skje. Eg MÅ gå på kino, og eg MÅ handle julegavar + at eg MÅ ha ting til meg sjølv. Eg treng kle, men eg er for kresen, rett og slett.

NO skal eg prøve å rydde og gjere mamma glad. Då blir handleturane ofte litt bedre.
Cháo & god heljj! Kos dykk på skudlen.

Ingen kommentarer: