GENIUS

Så.... eg takkar ikkje nei til dette som julegavar i år, nei.
The YikeBike. Seriøst, berre sånn ca 30.000 for å sjå superlol ut på gata. Eg tar den!!!!! Og ja, det er ein elektrisk sykkel.
The Cyborg Beetle, man has yet to master nature but now he can make it turn left. Eg visste ikkje om eg skulle le eller grine når denne låg på 23 plass på "beste oppfinnelser dette året". Ok, det er genialt!!!! Ser du kva det er? Neppe. Men det skal eg sei deg. Den lille klossen festar man rett og slett på eit insekt, for så å kunne styre insektet i lufta/på bakken akkurat som eit modellfly eller ein radiobil. Fælt ja? Fælt. Men på samme tid.... genialt (?)
The Universal Unicycle. Det var då fælt til interessert eg skulle bli i div. syklar då. Meeen, det får så vere. Eg syns nemlig den såg ganske så herlig ut. Lene seg litt til venstre, så kjører den til venstre. Litt bakover, så kjører den bakover. åååh, eg skal bli lat.

Cháo, historie it is.

Ingen kommentarer: