"De gales hus"

Ja, no har eg nettopp vært på kino og sett De gales hus. Og eh, ka skal eg sei om den egentlig?
At eg kanskje er skuffa over den, og at den absolutt ikkje stod opp til forventningane mine.
Sjøl om Ingrid Bolsø, altså ho som holder seg i live i Fritt vilt, var flink å spille då. Det var faktisk ho som gjorde at filmen blei nåke å følge med på.
Nei, uff. No høres eg skikkelig negativ ut, men den var virkelig ikkje nåke eg kommer til å huske!
Dessuten, så virka ditta absolutt ikkje som ei av Karin Fossum sine bøker, og eg har faktisk lest 2 av dei!
Og, det ligna ikkje i det heile tatt på det her...

Men uansett, den hadde jo nåken bra punkta og. Sånn som det her. Se på dei da! Eg syns Rolf Kristian Larsen er pen på sin egen måte .. Sjøl om eg likte måten han spilte på veldig masse meir i Mannen som elsket Yngve og Fritt Vilt.

Uansett, no trur eg faktisk eg må å gå å gjere nåke lekse.. åh herregud til lite lyst eg har, men eg MÅ faktisk øve spansk gloser & gjere samfunn. For gjett kem som sjekker bøkene?
"Mmh.. jah, ja, mm, jaah, skal vi sjå, mm.. " + en del smatting og svelging av spytt.
Ho minner meg om ho HER (!!!):

Åh herregud så jævlig.. no lagra eg nettopp et bilde av farmen Unni på dataen min! Det skal slettast ..

HADEBRA!

Ingen kommentarer: