Heime

Ja, no er eg i Førde igjen, og eg er utrulig trøtt!
Kjipt med skule i morra egentlig, kunne godt hatt enda meir ferie. Men no er det 2 mnd til neste gang elns?
Men uansett, på Fredag, altså fredagen som har vært, var eg på kino! Då såg vi deUSYNLIGE. Eg, mamma, pappa, Maria & Raymond og den var kjempe bra!
Og det var vel egentlig alle ganske enige i!

Resten av dagen gikk egentlig meir ut på å ete, snakke og handle. Sjøl om eg egentlig ikkje handla nåke særlig dessverre.
Hotellet var vertfall fint.

På lørdagen spiste vi på egon. "Biffsnadder med bernaisesaus", jammi.
Etter middagen drog mamma, pappa & naboen ++ på Les Miserable. Eg gadd ikkje, siden eg har sett det på engelsk, og tenkte at det kanskje blei litt skuffandes på norsk.
(Men det var visst veldig bra.. dessuten sang dei på nynorsk! (Åh herregud...) )

Men, eg og Maria drog på Fritt Vilt i stedet vi (!!!!)
Herregud, bergensara har faen meg ikkje lært kordan man skal oppføre seg på kino altså. Dei snakka i ett sett. Dessuten hylte ALLE (Unntatt meg og Maria) for den minste ting som skjedde!
Men, den var veldig bra til å være en 2'er syns eg! Eg likte den veldig godt! Dessuten syns eg den var litt trist òg.

Men den var skummel altså! Og, eg skvatt skikkelig nåken ganga. Spesielt fordi han gutten som satt ved siden av meg (som faktisk var på min alder, kanskje eldre òg faktisk) skvatt nåke jævlig på spesielle scene, som gjorde at eg skvatt enda meir! Men det var gøy, veldig gøy.
Dessuten fikk vi gratis dropspakka på begge kinoane! Så vi var stapp fulle av Stærke lakris Doc.

Forresten, eg syns eg var flink som var HELT aleine på hotellrommet, seint om kvelden etter Fritt Vilt. Applaus til meg!

Forresten så var eg på eplehuset på lørdagen òg. Herregud, eg vil ha alt der inne! Men uansett, så var det iPhonen som frista mest selfølgelig. Eg blir like fascinert kver einaste gang eg prøve den! Eg skal, skal, skal ha!


Neste film blir :




Herregud... no virka det som eg er skikkelig film narkoman! Men veit du ka, det er eg ikkje. Det er KUN i ferier! (Og kaanskje i helgane òg då)

Ingen kommentarer: