Filmdag (?)

No har eg og mamma nettopp sett film - igjen ..



The Eye, som faktisk var helt okei.

Ikkje den beste filmen eg har sett,

men okei den var okei.


OG



Lønsj, som var en veeldig merkelig film.

Men, eg lika skuespillarane!


I stad såg eg Top Model, og eg syns det var ganske så teit. Herregud, ho Vendela lager jo berre problem ut av ALT. Men, eg lika å sjå på det fordiom. Kjipt at Helene gikk ut .. ho som hadde så fint navn og alt (!!)

Neida, men eg likte ho.


No skal eg sjekke om Guro har lagt bildet fra USA ut på facebook, og så skal eg sjå Anna Pihl, nokke som eg ikkje har sett på leenge.









4 kommentarer:

Anonym sa...

Faen det var synd med Helene ! :s

Men dei Anna Pihl greiene, er det nye episodar eller gamle?

Glenn (Y) <3

Helene sa...

Nei, eg trur eg fann ut i går at det er gamle episoda.

Guro sa...

'The Eye' stod eg faktisk å såg på i en butikk i går, og eg TENKTE at den var litt bra.. Anbefala du den? (:

æsj Glenn..

Helene sa...

Hmm.. du finner nok en del andre "skumle" filma som er bedre :)
Veit faktisk ikkje helt om eg anbefala den eller ikkje, den var helt okei!