Bora bora

Ja .. no kjeda eg meg virkelig! Derfor går det i blogg.
Eg har lest toroborgen foreksempel, men det er ikkje bra for meg. Eg blir berre drit misunnelig.. for eg og vil til California! Eg vil bli brun & alt det der...
Kanskje det blir språkreise dit, i stedet for Australia?

Men herregud, eg hadde ikkje klaga om vi kunne ha dratt hit heller! Tenk å dra til Tahiti, DET må være en skikkelig drømmeferie det. Men det er jo svindyrt dessverre.. men uansett, en gang så må eg dra dit!

Uansett, no må eg virkelig avslutte den n&m rapporten .. det blir berre dårlig. Eg veit ikkje kordan en gassbrenner ser ut en gang!
Men heldigvis var Guro på msn, og tegna en fantastisk fin og perfekt gassbrenner til meg. Så..

Dessuten var det nettopp fint vær ute, og eg var skikkelig glad og overraska, og tenkte at kanskje regnværet var over. Men neeida, no berre pøsa det ned igjen. Så blir det sykling med fult "oljehyre" i morra òg då.
Det er ikkje gøy nei...

Forresten, sjeeekk det her! Eg fikk helt panikk, men eg kunne ikkje anna enn å smile litt i tillegg:
http://www.youtube.com/watch?v=x-enAlesvJw

Uansett, er det nåken som veit om det går ann å legge ut video, sånn at det viser liksom, fra internett?

1 kommentar:

Yvonne sa...

Tinus er en gorilla!