Eg er lam i munnen!


No har eg nettopp vært hos tannlegen, og eg har ikkje en einaste følelse i munnen min! Det er ganske jævlig egentlig...
Eg trur aldri eg har bora så lenge før, det gikk heile TRE kvarter! Eg trur egentlig ho der Silje, Sissel eller Sigrun var ganske så ny, så derfor har ho sikkert veldig lite "pasienta" som derfor gjorde til at ho holdt meg der så lenge!
Der har vi nok grunnen ja...
Men, no bør vertfall den tanna være den finaste tanna eg har, for herregud til ho skrapa og pussa på den.
Men nok om tannlege(!) No skal eg ikkje dit igjen før i.. eh.. november?

ÅNEI !! Det er ikkje lenge til det.
Jaja, pappa syns no at ho tannlegejenta var ganske så søt, så det skulle nok gå fint neste gang óg.
(Æsj, høres det ekkelt ut?..)


Åh herregud.. eg fikk skikkelig lyst på sjokolade mousse av en eller anna grunn. Det skal eg lage i dag, det vil eg ! Og eg skal prøve å få et like fint bilde som det her.
(Ikkje at det bildet var så nydelig, men)

Forresten så fikk pappa en lapp på ruta i dag når vi kom ut fra tannlegen. Der stod det: Super parkering!!!
Det var litt artig egentlig, det var vertfall bedre enn bot så!

Og så avslutta vi med nåken koselige, gamle web camera bilder :


Adiòs!

2 kommentarer:

Guro sa...

Super Parkering! Hahahah!

Eg såg faktisk på det øverste bildet tidligare i dag! :))) Har det på veggen på rommet ;)

Helene sa...

Så koselig :):)