Eg fryser

.. og eg trur eg holder på å bli sjuk! Irriterande, ja?
Men, uansett. Eg får vertfall ikkje influensa! Og vil du vite koffor? JO, fordi eg har vært på sjukehuset og tatt vaksine mot det nemlig .. smaart. Eg trur eg fikk den siste (?) Lucky me.

I dag har det vært OD - dag, og eg har selfølgelig vært heime. Det var egentlig kanskje greitt. Eg rydda HEILE huset, heile faktisk. Ikkje fordi eg måtte, men fordi eg ville.. eg er snill.
Eg er vertfall glad for at rommet mitt er støvsugd skikkelig no, for det trengte det virkelig!
Og ikkje nok med at eg rydda huset, så laga eg middag og dessert òg ! Eg skulle lage pannekake, men det blei helt fucked! Pannekakene berre satt seg fast osv .. såå, då måtte eg berre kaste den pannekake røra (som faktisk var helt perfekt). Så lagde eg taco superfort!
+ at eg lagde sånn Tilslørte Bondepiker til mamma & pappa. (ÆSJ ja, eg lagde ikkje til meg sjøl).
Uansett, så må ditta være verdens deiligaste mann (alle veit kem som kommer)


Eg har begynt å sjå Prison Break selfølgelig! Eg er berre på 4 episode i første sesong, meen, eg er småhekta allerede. Ja, det går ann å bli hekta altså !

I tillegg til at det er/var OD dag i dag, så er det Halloween òg! Det er jo .. artig. Eg skal ikkje gå, dessverre. Eg skal berre sitte heime å kose meg med å ikkje åpne døra for småungane som kjem for å få godteri. Eg har ikkje godteri uansett, så viss dei tørr å hive egg på huset så må dei for all del berre gjere det!

Forresten, eg fikk SKIKKELIG lyst å sjå en kjempe skummel film. Men, men.. vi har ingen skumle filma akkurat.
No blei eg uansett veldig tørst, og eg gidder ikkje skrive meir.

Så , HADE! og HAPPY HALLOWEEN!




5 kommentarer:

Unknown sa...

Du laga ALLTID mat Helene. Eg blir heilt fortvila fordi eg sånn ca. aldri gjer noke meir enn å sette på ein grandis. Deprimerandes!

Men du er flink då <3

Guro sa...

must agree!!

Helene sa...

Haha! Det er veldig sjeldent altså! Når eg først gjer nåke i huset, så kan eg jo liksågodt lage middag og:)

Sunniva sa...

ÅÅÅ, han er så dritfin at eg får heilt klomp i magen :(

Helene sa...

Eg veit .. eg har ikkje godt av å sjå på han :(