Førde


No er eg heime, og eg har dusja.
I går kveld, i sånn 9 tida var vi ute. Og plutselig ombestemte vi oss, og så drog eg og Linn + Glenn til Jølster (!!)
Glenn tok buss då .. mens vi blei kjørt av yndlingsmammaen! Altså, mammaen til Linn.
Vi drog først til Nicolai, og der var det ganske koselig faktisk. Men så fann viss alle ut at vi skulle dra til en som feira 18-års dagen sin !
Andreas? Jaja, gratulerer med dagen en dag vertfall!

Uansett, vi fann vertfall tvillingen til Linn. Ikkje at dei ligna, for det gjorde dei dessverre ikkje, men ho Maria kunne hyle og snakke AKKURAT som Linn. Det var tøft.
Men no har eg vertfall dusja, og i morra er det skule igjen. Det er kjedelig.
No stikker eg og spør om vi kan ete pizza, for det har eg skikkelig lyst på! Også, kanskje vi har en film vi ikkje har sett.. haha.

Buenos noches amigos! Eller, skal vi sei nachos Nicolai?


Uansett, se på han då! Eg syns han er ganske fin, eg.
"Gi labb Tinus, labben"

Ingen kommentarer: