Orkan?

I dag møtte eg Alexandria i byn, og det var koselig! Eg savna Alex og at ho bur i Førde. Men vi møtest no avogtil så... 
Uansett, vi gikk på tivoli vertall! Det var utrulig kjekt, men det var ganske så øde der egentlig.. kor e alle folk egentlig?

Herregud, latterkrampe!

Og nei Glenn... vi tok ikkje radiobilane (!!)
Det einaste eg lika med å skrive blogg, er å legge ut bilde egentlig, og så sjå på det etterpå. Men okeei.

Når klokka var sånn ca 4 dro vi heim til meg og spilte Guitar Hero !
Vi va no ganske flinke då, sjøl om sangane hørtes helt jævlige ut når vi gikk opp et nivå begge to...


Alexandria likte selfølgelig nåken sanga bedre enn andre, så det gikk mest i dei samme.

Men det var jo bra sanga, så !


Vi dro forresten ned på tivoli igjen vi .. men det var fortsatt like øde dessverre. Eller, det var to gutta der då. Dei fulgte faktisk etter oss for å ta samme karusell som Alex og meg. Dei syns det var så kjedelig å ta en karusell som INGEN andre var på! Sant nok det ...

Sånn ca akkurat no drog Alex. Så, då setter eg og mamma oss ned og ser en film .. Eh, I Love Trouble faktisk. (Eg kommer til å sovne.. )

Forresten:

SJÅ! Akkurat sånn klarer Vanessa å gjør! .. Haha.



1 kommentar:

Anonym sa...

Man må jo køyre bilane på eit tivoli :o ! Det som er kjekkast :D (a)

Glenn ;*