Blåkorsland?

No sitter eg og ser på Nils og Ronny på vannvogna - en reise i blåkorsland. Det er kjempe kjedelig, og eg skjønner ikkje ka det handla om en gang! Eller jo, eg trur faktisk det handla om alkohol? Men det var berre usakelig. herregud.. I dag var eg i byn, og eg kjøpte meg joggebukse! Det er alltid fint det...
Dessuten kjøpte eg meg to BØKER! Og eg som egentlig ikkje lika å lese bøker en gang? Men no skal eg bli "lesehest"!

Dissa to kjøpte eg :

Trur den blir bra eg!

Og så:

Håpa virkelig den er like bra
som Mannen som elsket Yngve!

Så, dei skal eg begynne å lese på i kveld. Eller, en av dei.
I morra blir det visst kafe? Håpa det, for det blir koselig!
Eg skal dessuten til tannlege i morra, faen. Eg gruer meg ! Så blir munnen helt sånn øm og skeiv etter boringa, og det er ikkje særlig gøy.

Hjelp?..

Nei, men no skal eg sjå Brothers and sisters, så hadebra! :)

2 kommentarer: